Thursday, March 22, 2007

Lägesrapport

Hur går det egentligen, undrar ni. Tjaaaa, sådär är väl ett OK ord just nu. Har varit förkyld men har idag bara hostat en gång så nu kan jag väl inte vila med den ursäkten mer. Nya friska tag, alltså. Motivationen är dessvärre som bortblåst.....får ta på mig en bikini och kolla mig i spegeln imorgon och se om den kommer tillbaks (ja, som ett knytnävsslag i ansiktet kanske :-)). Just nu ösregnar det här, är det ok imorgon bitti går jag ut. Men inte en timmespass. Får väl repetera den sista halvtimmesrundan som var på programmet och ta timmen i helgen istället.

Vad jag har gjort, dock, i denna fysiskt passiva förkylningsperiod är att anmäla mig till nybörjargrupp i tennis. I mitten av april är det dags att möta upp i vitt. Skall bli kul och bra träning, hoppas jag. Över och ut kära vänner. Fortsätt att kontrollera mig! Förhoppningsvis ny träningsinformation snart.

7 Comments:

Blogger Marlene said...

Så ska det låta!
Jag har själv tränat bra - men desvärre visar inte vågen på nedgång (skitvåg).....!
Idag har vi slitit i trädgården - snacka om gympapass!
Kram / Marlene

12:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Du skall inte vara med i Göteborgsvarvet iår oxå då?
Vi är två tjejer som precis har kommit på att vi skall vara med. Inte lika seriösa som du då, tydligen! (:
2 månaders träningstid innan det är dags, skall grejja det! (:
Lycka till!
Marlene och Louise

5:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nu var det längesedan vi fick någon lägesrapport! Att läsa om dina träningsvanor är det närmsta jag kommer träning... fast idag var vi ute och skrubbade båten så nu skulle jag behöva gå med armarna i mitella är helt svag, sliten och kan knappt kamma mig, puh...

1:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vet att du som småbarnsmamma har mycket att göra, men eftersom du gett mig titeln mentor och inspiratör måste jag nog undra vad som sker?? Hur går det med träningen?

Det är drygt ett år till ditt examensprov, helt övertygad om att du kommer att fixa det!

12:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hejsan!

Råkade finna att vi strävar mot samma mål. Alltid trevligt med lite kollegor.

2:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoho ho ho....

2:40 AM  
Blogger Marlene said...

22 mars....hm. Du får väl ändå göra ett inlägg om att Du tränat regelbundet i Ystad sandskog!
Vi andra som kämpar kan annars tappa motivationen.
Körde ett spinn/styrkepass ikväll. Yes, jag känner att jag lever!
Kram Marlene

12:57 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home