Thursday, March 08, 2007

Regnet kom precis när jag kom hem från rundan!

3x3 minuter idag, med en min gång emellan och 2x10 min rask promenad på början och slutet (totalt ca 30 min). I den andra 3-minutaren kom jag i en uppförsbacke och det var asjobbigt. Ville ge upp men tanken på att komma hit och behöva skriva att jag gav upp under ett 3-minuters pass bar så emot (med rätta) att jag stånkade upp på toppen av backen och gjorde färdigt passet enligt reglerna. Hur bra som helst att träna offentligt, MYCKET svårare att fuska!

Till helgen blir det långpass, ca en timme.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bra jobbat! Jag följer dig, så du kan inte fuska!

2:33 AM  
Blogger Marlene said...

Jag hostar mer eller mindre konstant - hur många sit ups motsvarar en dags hostande?
Kan man få konsultera tränaren;)?
Pia - i mitt nuvarande soffläge blir jag ansträngd bara av att läsa dina prestationer! Heja, heja!

3:26 AM  
Blogger Pia said...

Intressant teori det där med att hosta sig i form. Borde få ett oerhört gehör hos oss atleter (hehe) så här i förkylningstider.

12:33 PM  
Blogger Marlene said...

Saknar rapport från helgen.
Blev det någon 60-minutare?
Har jag berättat att det var jag som kollade närvaron i klassen under högstadiet-för det fick jag 50:-/termin. Dig kollar jag gratis.
Kraaaaam Marlene

1:51 AM  
Blogger Pia said...

Neej, det blev inget långpass...är täbbt i däsan och nyser armvecket fullt. Dessutom har det ösregnat hela helgen. Vädret slog om, solen byttes ut mot ösregn och kroppen gick i strejk. Väntar ett par dar och ser om man är i bättre form. Låter som en undanflykt kanske men så är läget här. Hoppas på återkomst om några dagar med ny lägesrapport. Hur går det med hostan därhemma? Tvättbräda än?

12:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hur går det med träningen?

6:46 AM  
Blogger Marlene said...

Jag har själv kommit igång bra med min träning så nu hoppas jag att du blir frisk så du kan ta tag i din träning med samma frenesi som tidigare!
Kramsar / Marlene

11:36 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home