Monday, January 29, 2007

Det har hänt

Som de mest uppmärksamma av mina läsare kan se är det nu lite för länge sedan jag var här inne och berättade om mina bravader. Jo, det har hänt. Det har fuskats.

Efter en överrasknings-helg i sus och dus på hotell (med dessertbuff'é och mosters choklad i väskan - herre jistanes vad gott!) och ett födelsedagskalas Elsa var bjuden på söndag kväll, blev det inget igår. Skulle ut imorse och göra bot, men tröttheten från en aktivitetsfylld helg låg som ett blytäcke över mig (och dessutom låg jag omringad av två varma och gosiga barn - vem vill röra sig då? Ungefär som när Bertil låg tätt intill, det var inget man ville flytta sig från heller) så jag kom inte ut då heller. NU i afton, däremot, har jag varit ute, 30 min med 4+4+4 springsekvenser. Lustigt nog kändes det lite (lite) lättare idag än tidigare gånger. Är det möjligt att känna skillnad redan efter tre gånger, eller har jag bara en "bra dag" kanske?

Hur som helst, jag har gjort upp och ser fram emot onsdag!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Som min mormor brukade säga: "Början den är svår, bättre går det år för år!" - Visst ger träningen resultat!

12:56 PM  
Blogger Pia said...

Heja mormor! Ja, jag får tro på det. Nya friska tag imorgon.

11:07 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home