Monday, January 22, 2007

Ja, då var man igång

Första dagen på det nya livet - och jag är förkyld. En liten gåva från dagis till mig via Elsa, Per och Johan. Därmed blev det inte mycket löpning (sammanlagt bara ca 10 min av 35 minuter jag var ute) utan en rask promenad istället eftersom det ju är farligt för hjärtat att motionera med virus i kroppen. Det var nog bra att ta en mjukstart eftersom en pang-på-rödbetan halvtimmes joggingtur nog hade resulterat i hjärtproblem det också.

Men men, jag har i alla fall varit ute och det känns så skönt!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bra jobbat Pia!!!

1:00 PM  
Blogger Pia said...

Tack!

1:04 PM  
Blogger Pia said...

Letade efter pulsklockan, men de vet inte vad det är! Har varit i tre sportaffärer men hitills inget napp...letar vidare.

1:04 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home